MATEUSZ GRZELAK  www.mateusz.myffi.biz
 


 


FFi

Auto wspomagacze


MPG - CAPS















 MPG-CAPS ™- nowy produkt amerykańskiej firmy FFI

jest rewolucyjną i jedyną na świecie odżywką do paliwa

- benzyny,  

- diesel,     

- bio diesel,
        

która w wysokim stopniu

usprawnia proces spalania mieszanki paliwa w silniku.

 

 

OSZCZĘDNOŚCI :

1 TANKOWANIE = 60 LITRÓW PALIWA = OK 300 ZŁ

MIN.10 % OSZCZEDNOSCI = OK 30 ZŁ W KIESZENI

W RZECZYWISTOSCI OK 20% OSZCZEDNOSCI = OK 60 ZŁ W KIESZENI !!!

1 KAPSUŁKA TO KOSZT OK 12 ZŁ

WYPRÓBUJ I JEŹDZIJ TANIEJ !!!

 

Tabletki, które po dodaniu podczas tankowania do paliwa

gwarantują przejechanie dłuższego dystansu

tj. około 10-20% (lub więcej) na tej samej ilości paliwa.

 

 MPG-CAPS ™

składa się w 100% z aktywnych składników

bez zbędanych wypełniaczy,

jest bezpieczny w użyciu i obsłudze.


Jego zastosowanie jest niezwykle proste dla każdego kierowcy.

wystarczy wrzucić tabletkę do zbiornika i zatankować odpowiednią ilość paliwa

wystarczy jedna kapsułka na 60-80 litrów paliwa.



Można również podzielić kapsułkę na mniejsze części,

wrzucając do zbiornika 1/2kapsułki na 40 litrów paliwa.



Wrzucona do baku pigułka  MPG-CAPS ™ rozpuszcza się w paliwie

powodując udoskonalenie jego właściwości energetycznych

(łącznie z podwyższeniem oktanu 0.4 -1.0),

co natychmiast przyczynia się do lepszego jego spalania,

a tym samym zwiększenia mocy i efektywności silnika.


Dzięki wprowadzeniu do paliwa naturalnych komponentów uzdatniających

oraz katalizatorów powierzchniowych,

ścianki przewodów i komory silnika zostają oczyszczone i pokryte mikrowarstwą

podobną do teflonu, co natychmiast powoduje bardziej efektywny przepływ i dystrybucję paliwa.

Bardzo ważne

Kapsułka
 MPG-CAPS ™ rozpuszcza się w paliwie do 5 godzin, więc najlepszym i najbardziej
 efektywnym stosowaniem jest wrzucenie i zatankowanie paliwa wieczorem, a wtedy rano
 pojazd jest gotowy do użycia i kapsułka
MPG-CAPS ™ będzie spełniać swoje zadanie.


Błędem jest wrzucenie kapsułki zatonkowanie o od razu ruszamy w trasę, ponieważ
 wtedy kapsyłka
MPG-CAPS ™ nie zadziała, gdyż nie zdąży
się rozpuścić i nie będzie żadnych efektów.


Dla osób, które pokonują bardzo duże odległości i są zmuszeni dotankować by
pokonać całą trasę, a nie mają możliwości by zrobić sobie dłuższą,
parogodzinną przerwę polecany jest
MPG-BOOST ™ w płynie.




ABY ZAMÓWIĆ PRODUKT KLIKNIJ TUTAJ




Przewodnik po sklepie FFI




Poniżej znajdziesz film z doświadczeniem rozpuszczalności kapsułki






Dawkowanie

 

Bardzo ważną rzeczą jest stosowanie MPG-CAPS ™ zgodnie ze sprawdzonymi 

sposobami, ponieważ wtedy efekty widać już bardzo szybko.


Przy pierwszym użyciu MPG-CAPS ™ należy wykonać kondycjonowanie silnika i zaleca

się je wykonać na pełnym zbiorniku bez względu na jego pojemność.


Najczęściej pojemność zbiornika jest dostosowana do pojemności silnika.



Dla przykładu pojazdy o pojemności silnika ok. 1,2 - 2,0 posiadają zbiorniki

paliwa od 35 - 65 l. 


Natomiast pojazdy o pojemności powyżej 2,0 i więcej, posiadają

zbiorniki paliwa o pojemności ok 60 – 100 litrów.



Kondycjonowanie polega na wytworzeniu się mikro cienkiej powłoki w komorze 

spalania silnika, dzięki składnikom, które zawarte są w  MPG-CAPS ™ , więc im 

dłuższy będzie proces kondycjonowania tym będzie bardziej efektywny.



Dlatego tak ważne jest pierwszorazowe użycie MPG-CAPS ™ zgodnie z poniższymi zasadami.




Fazę kondycjonowania wykonujemy w ten sposób, że podczas pierwszego tankowania

stosujemu podwójną dawkę
MPG-CAPS ™ a następne tankowania robimy stosując

 dawki zgodnie z normą np. na zbiornik od 23 - 38 l podczas pierwszego tankowania

stosujemy 1 kapsułkę 
MPG-CAPS ™, a kolejne tankowania 1/2 kapsułki.

Do zbiorników o pojemności od 39 do 76 l stosujemy przy pierwszym tankowaniu

2 kapsułki
MPG-CAPS ™, a przy kolejnych tankowaniach 1 kapsułka.


Aby sprawdzić dawkowanie MPG-CAPS ™ obejrzyj tabelę klikając   tutaj





Po kondycjonowaniu lub ewentualnie po drugim tankowaniu zaleca się wymianę

 filtra paliwa, ponieważ następuje czyszczenie wszystkich elementów

układu paliwowego, więc filtr może być mocno zanieczyszczony.




 
                    Copyright 2011 Waldemar Grzelak